Wybierz kategorię:

Najnowsze komentarze

Która lepiej śpiewa ?

Nati nieźle śpiewa ale cami jest fajnajavascript:dodaj_emo tke('')

8 min temu cami54Spódnica na wigilie XD

.

9 min temu Lodo3Która ładniejsza ? zaznacz ładną !

nwm obydwie śliczne♥♥

10 min temu Lodo3jorge ładniejszy mlodszy czy starszy

starszy

10 min temu Lodo3Zatop śmieszniejsze zdjęcie

nwm obydwa xd

10 min temu Lodo3Jupjuż wam nie jestem potrzebna macie 1D Zayn

Przestańcie się obrażać!!!

11 min temu Lodo3Pytania Poradniki i Wywiady!

nwm... obydwa fajne..

11 min temu Lodo3Który słodszy?

na pierwszym zdjęciu jest gówno a na drugim jeszcze większe gówno javascript:dodaj_ emotke('Do bani ')javas cript:dodaj_emotke(':dob ani:')

17 min temu MarlixKTUŻY ŁADNIEJSI

BIK TAJ RASZ

2 godziny temu 5637który słodszy ? zatop słodziaka

Kavaiiiiiiiii

4 godzin temu DVD fajna

Jeżeli macie jakikolwiek problem z dodaniem własnego pojedynku. Napiszcie na adres: admin@zatop.pl